- O knjižnici
- Storitve
- Vpis
- Iskanje, izposoja gradiva
- Podaljševanje, rezervacije gradiva
- Prevzem gradiva v ČUKomatu
- Prilagojene storitve za uporabnike s posebnimi potrebami
- Strokovno referentstvo
- Oddaljen dostop do e-virov
- Odprta znanost
- Bibliografije
- Medknjižnična izposoja
- CIP in obvezni izvod
- Izobraževanje uporabnikov
- Predlog za nakup
- Reproduciranje gradiva
- Oddajanje Glazerjeve dvorane
- Vprašaj knjižničarja
- Zbirke
- Kisum
- Domoznanstvo
- Pomoč
Marketing and social media : a guide for libraries, archives and museums
Koontz, Christie and Mon, Lorri
Vodič o marketingu v času družbenih medijev tako za začetnike kot izkušene profesionalce s poudarkom na knjižnicah, muzejih in arhivih. Vključuje poglavja o začetnih ciljih, izdelavi SWOT analize in marketinškega modela v 4 korakih, o pomenu tržnih raziskav in marketinških strategijah. Vključene so tudi študije primerov za izbrane ustanove.
Založba:
Rowman & Littlefield
Letnica:
2014