Učenje in poučevanje v visokošolskem izobraževanju
Visokošolska didaktika

Učenje in poučevanje v visokošolskem izobraževanju

Cvetek, Slavko

Učenje in poučevanje v visokošolskem izobraževanju obravnava relevantna in aktualna vprašanja ter dileme, s katerimi se na začetku 21. stoletja srečujejo univerze in visokošolske ustanove pri uresničevanju svojega izobraževalnega poslanstva.
V 12 tematsko zaokroženih poglavjih knjiga med drugim ponuja:

  • sodobna, raziskovalno podprta spoznanja o kompleksni naravi in medsebojni povezanosti učenja, poučevanja in oblikovanja kurikuluma v visokošolskem izobraževanju.
  • razlage novih izrazov in konceptov, npr. angažiranost študentov, učênost poučevanja, imaginativni kurikulum, pražni pojmi, konstruktivna poravnava, optimiziranje učenja.
  • primere strategij in praks omogočanja ter spodbujanja visokokakovostnega učenja študentov in razvijanja didaktične kompetentnosti visokošolskih učiteljev.

 

 

Knjiga je namenjena visokošolskim učiteljem in sodelavcem, ki bi radi bolje razumeli učenje svojih študentov in svoje poučevanje, študentom in diplomantom, ki načrtujejo svojo profesionalno kariero kot visokošolski učitelji, strokovnjakom na različnih področjih visokošolskega izobraževanja ter vsem, ki so na tak ali drugačen način udeleženi v procesih zagotavljanja in izboljševanja kakovosti v visokošolskem izobraževanju.

Dr. Slavko Cvetek je višji znanstveni sodelavec za področje visokošolske didaktike na Fakulteti za zdravstvene vede Univerze v Mariboru.

Povzeto iz:opisa založbe Buča.

 

 

 

COBISS ID: 281575680