- O knjižnici
- Storitve
- Vpis
- Iskanje, izposoja gradiva
- Podaljševanje, rezervacije gradiva
- Prevzem gradiva v ČUKomatu
- Prilagojene storitve za uporabnike s posebnimi potrebami
- Strokovno referentstvo
- Oddaljen dostop do e-virov
- Odprta znanost
- Bibliografije
- Medknjižnična izposoja
- CIP in obvezni izvod
- Izobraževanje uporabnikov
- Predlog za nakup
- Reproduciranje gradiva
- Oddajanje Glazerjeve dvorane
- Vprašaj knjižničarja
- Zbirke
- Kisum
- Domoznanstvo
- Pomoč
Opis načina dostopa do drugih informacij javnega značaja
Informacije javnega značaja v elektronski obliki so prosto dostopne na spletu preko tega kataloga (https://ukm.um.si) v html, pdf in izjemoma MS Word formatih. Za dostop je potreben internetni brskalnik in bralniki za pdf oziroma MS Word format.
Dostop do informacij javnega značaja v neelektronski obliki je možen v tajništvu zavoda od ponedeljka do petka med 8. in 14. uro pri referentki ge. Vlasti Simonič oz. vodji tajništva ge. Mojci Žuželj Ogrizek v ponedeljek, sredo in petek med 8. in 12. uro.
Obvezni podatki, ki jih morajo vlagatelji navesti v zahtevi za dostop do informacije javnega značaja:
- navesti je potrebno navedbo organa, kateremu se pošilja (Univerza v Mariboru Univerzitetna knjižnica Maribor, Gospejna ulica 10, 2000 Maribor)
- navedba zastopnika organa (ravnateljica mag. Dunja Legat)
- ime in stalno bivališče vlagatelja zahteve oz. njegovega zastopnika ali pooblaščenca)
- navedba informacije, s katero se vlagatelj želi seznaniti
- način seznanitve z zahtevano informacijo (vpogled, prepis, fotokopija, elektronski zapis).
V zahtevi za ponovno uporabo informacij javnega značaja mora vlagatelj opredeliti:
- informacijo, ki jo želi ponovno uporabiti
- na kakšen način želi prevzeti vsebino zahtevane informacije (klasičen ali elektronski zapis ter praviloma tudi oblika in nosilec zapisa)
- za kakšen namen želi informacijo ponovno uporabiti.
Način vložitve zahteve: pisno.
Predviden rok za odločitev o zahtevi: 20 delovnih dni od datuma prejema popolne zahteve, zaradi izjemnih okoliščin pa je lahko s sklepom ta rok podaljšan za dodatnih 30 delovnih dni.
Dostop do informacij javnega značaja za ljudi s posebnimi potrebami je zagotovljen na spletu tudi v izključno tekstovni obliki.
Delni dostop do informacij javnega značaja je omogočen v skladu z 19. členom Uredbe o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja (Ur. l. RS, št. 24/16).