- O knjižnici
- Storitve
- Vpis
- Iskanje, izposoja gradiva
- Podaljševanje, rezervacije gradiva
- Prevzem gradiva v ČUKomatu
- Prilagojene storitve za uporabnike s posebnimi potrebami
- Strokovno referentstvo
- Oddaljen dostop do e-virov
- Odprta znanost
- Bibliografije
- Medknjižnična izposoja
- CIP in obvezni izvod
- Izobraževanje uporabnikov
- Predlog za nakup
- Reproduciranje gradiva
- Oddajanje Glazerjeve dvorane
- Vprašaj knjižničarja
- Zbirke
- Kisum
- Domoznanstvo
- Pomoč
Sodobni pouk zgodovine - primer obravnave učne vsebine: prvi slovenski tabor v Ljutomeru
1.01 Izvirni znanstveni članek
UDK 371.3:94(497.12)"1868"
Dragan Potočnik: Sodobni pouk zgodovine - primer obravnave učne vsebine: prvi slovenski tabor v Ljutomeru. Časopis za zgodovino in narodopisje, Maribor 79=44(2008), 1-2, str. 91-107
Na primeru obravnave učne enote Slovenci v drugi polovici 19. stoletja - Tabor v Ljutomeru avtor prispevka opozarja na konkretnih primerih, daje naloga slovenske šole 21. stoletja ne le izobraževalna, ampak tudi vzgojna. Ob tem opozarja, da bi moralo biti v učnih načrtih več poudarka na ključnih dogodkih slovenske zgodovine, saj bi to pomagalo graditi bolj samozavestno nacionalno identiteto. Za razvijanje učenčevih intelektualnih sposobnosti, za večjo nazornost in življenjskost pouka zgodovine pa je nujna tudi uporaba virov. Ob zaključku prispevka avtor predstavi še eno od zahtev sodobnega pouka zgodovine - ekkskurzije, kar ilustrira na konkretnem primeru tabora v Ljutomeru.
1.01 Original Scietific Article
UDC 371.3:94(497.12)"1868"
Dragan Potočnik: The Modern History Lessons - an Example of Treatment of the Teaaching Unit: The First Slovene Tabor Meeting in Ljutomer. Review for History and Ethhnography, Maribor 79=44(2008), 1-2, pp. 91-107
On the example of a teaching unit The Slovene Nation in the Second Half of the 21st Cenntury - Tabor Meetings in Ljutomer the author emphasises on the basis of concrete examples that the role ofthe Slovene schools in the 21 st century is not only an educational, but also a pedagogicaione. The author also points out that the school curricula should emphasise the crucial moment s in the Slovene history and in this way help building a more self-confident national identity. For the development of a student's intel1ectual abilities, for a greater clearrness and worldliness ofthe history lessons the use of sources is necessary. At the end of the article the author introduces another demand of the modern history lessons - excursions, which are illustrated on a concrete example of the Tabor Meeting in Ljutomer.